being happy doesn't mean that everything is perfect. it means that you've decided to look beyond the imperfections.

Thursday 31 May 2012

Harapan?

Assalamualaikum and hello readers. First of all zha nak cakap thank you so much cause korang sudi meluangkan masa untuk membaca entri zha yang sebelum ni. Aww omel omel je korang ni ye. Tak sangka ramai juga yang bagi feedback. Apapun teruskan support zha okay? Sebab zha ni bukanlah blogger hebat yang popular sampai nak masuk rancangan Nona ntah pape la kan. Korang je la supporters zha. Tu pun promote dekat Facebook and Twitter. Sounds desperate? Kisah pula aku!

So korang nak baca tentang apa pula kali ni? Tentang bulan nak? Tak nak?

Untuk entri kali ni zha nak share something yang agak "common". Ah'ha! Tapi before zha menulis dengan lebih panjang, zha nak minta maaf kalau ade la sesape yang terasa hati ke terguris perasaan ke dengan entri zha kali ni ye? Sorry! So back to business.

"Too much hoping hurts". Setuju tak? Hmm... Zha pun dah serik dengan benda benda yang berkaitan dengan harapan ni. Well it's true nothing is impossible and miracles can happen tapi ade juga benda yang tak menjadi seperti yang kita harapkan. Sebagai contoh kita datang KFC dengan semangat yang berkobar kobar nak makan ayam Hot & Spicy end up ayam dah habis. Kecewa tak? Itu soal perut tau. Kalau soal hati lagi parah!

Hati kita dah jatuh baik punye kat si dia rupanya dia dah ade couple bro! Hati ni hancur berkecai bukan setakat patah seribu tau tak? Well memang salah diri sendiri juga sebab jatuh hati kat orang yang dah "Taken"... The problem is... Orang tu pun layan kita special sangat. Message nak sweet sweet je. Memang cair la cite die kan? Aduhainye pun ter ber.

Tapi takpe. Pasti ade hikmah kan? So sesape yang dalam situasi ni zha harap korang bersabar. Takpe. Kalau dah jodoh takkan lari punye. Chillax!

0 comments:

Post a Comment

© Thousand Words ♥, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena